INSPIRACJE / Przepisy / 11 lipca 2019

Chleb gryczany

Zastanawiasz się, jak zrobić chleb bez glutenu? W takim razie to jest przepis dla Ciebie 🙂

 

Składniki:

-kasza gryczana niepalona 500 g

-sól himalajska/sól morska 2 łyżeczki

-woda– przegotowana lub przefiltrowana

 

Sposób przygotowania:

Kaszę opłucz na sicie, wsyp do miski i zalej wodą tylko do przykrycia kaszy. Odstaw na noc (na 10-12 godzin). Następnego dnia rano przemieszaj zawartość miski i uzupełnij wodą. Odstaw na cały dzień. Wieczorem zmiksuj kaszę nie odlewając wody, dodaj sól i wymieszaj. Przełóż do foremki wyłożonej papierem do pieczenia i umieść w zimnym piekarniku na całą noc. Kolejnego dnia nie wyjmując formy z masą nagrzej piekarnik do 200 stopni i piec chleb przez 50-55 minut.

 

Cały chleb: Waga (1712 g), Białko (63,0 g), Tłuszcz (15,5 g),Węglowodany ( 346,5 g), Błonnik (29,5 g), Energia (1680 kcal)

Dla 100g: Waga (100 g), Białko (3,7 g), Tłuszcz (0,9 g), Węglowodany (20,2 g), Błonnik (1,7 g) Energia (98 kcal)

Treść niniejszych artykułów ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie zastępuje konsultacji z lekarzem i nie może być podstawą do stosowania jakichkolwiek środków farmaceutycznych ani form terapii. Wszelkie decyzje w ww. kwestiach należą do lekarza prowadzącego leczenie. Portal ani osoby współpracujące nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zawartych w portalu.

Zadzwoń i umów się na wizytę!

Aleje Jerozolimskie 42 lok. 68
00-024 Warszawa

516 063 575 | marta.lula@coio.pl