INSPIRACJE / Przepisy / 6 września 2018

Domowy izotonik

Domowy napój izotoniczny jest prosty, tani i szybki do przygotowania, a oprócz tego skuteczny i bardzo smaczny. Z nim każdy intensywny trening będzie bardziej przyjemny 🙂

 

 

Izotonik jest nam potrzebny przy intensywnym wysiłku trwającym ponad 60 minut, ponieważ wtedy, wraz z potem, tracimy wodę i cenne składniki mineralne. Gotowe napoje izotoniczne, które możemy kupić w sklepach, często mają w składzie wiele cukru, sztucznych barwników, aromatów i konserwantów.

 

Dlatego polecamy metodę – Zrób to sam! 🙂

 

Składniki:

1 litr wody mineralnej

2 łyżki miodu (około 40 g)

1 g soli (1/5 łyżeczki)

świeżo wyciśnięty sok z cytryny lub grejpfruta

Treść niniejszych artykułów ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie zastępuje konsultacji z lekarzem i nie może być podstawą do stosowania jakichkolwiek środków farmaceutycznych ani form terapii. Wszelkie decyzje w ww. kwestiach należą do lekarza prowadzącego leczenie. Portal ani osoby współpracujące nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zawartych w portalu.

Zadzwoń i umów się na wizytę!

Aleje Jerozolimskie 42 lok. 68
00-024 Warszawa

516 063 575 | marta.lula@coio.pl