INSPIRACJE / Przepisy / 9 sierpnia 2018

Placuszki bananowe

Świetny posiłek przed treningowy!

 

Na śniadanie przed treningiem, zamiast klasycznej, tradycyjnej owsianki, możesz wybrać placuszki bananowe, które świetnie sprawdzą się na pierwszy posiłek, jeżeli preferujesz słodki smak.

 

Składniki:

Banan

70 g mąki pszennej, typ 1850

150 ml mleka roślinnego np. migdałowego

1 jajko

5 g oleju koksowego – do smażenia (jeżeli nie posiadamy patelni beztłuszczowej)

 

Do dekoracji:

Ser twarogowy chudy lub twarożek z orzechów nerkowca

Owoce sezonowe

Łyżka miodu

 

Smacznego! 🙂

Treść niniejszych artykułów ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie zastępuje konsultacji z lekarzem i nie może być podstawą do stosowania jakichkolwiek środków farmaceutycznych ani form terapii. Wszelkie decyzje w ww. kwestiach należą do lekarza prowadzącego leczenie. Portal ani osoby współpracujące nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zawartych w portalu.

Zadzwoń i umów się na wizytę!

Aleje Jerozolimskie 42 lok. 68
00-024 Warszawa

516 063 575 | marta.lula@coio.pl