INSPIRACJE / Przepisy / 11 lipca 2019

Szybki sernik na zimno

Fit, a sycący, dozwolony na diecie sernik bez pieczenia!

Składniki:

 

  • Serek typu skyr 150 g
  • Twaróg chudy 130 g
  • Żelatyna 8 g
  • Woda 120 ml
  • Stewia lub ksylitol do posłodzenia
  • Owoce jagodowe, np. jagody, truskawki

 

Przygotowanie:

Żelatynę rozpuścić z wodą, mieszając.
Na gładką masę zmiksować razem twaróg, jogurt i słodzik dodając rozpuszczoną żelatynę.
Do środka dodać owoce i odstawić w miseczce do lodówki na ok. 2 h, aby sernik stężał.

 

1 porcja to ok. 330 kcal.

Treść niniejszych artykułów ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie zastępuje konsultacji z lekarzem i nie może być podstawą do stosowania jakichkolwiek środków farmaceutycznych ani form terapii. Wszelkie decyzje w ww. kwestiach należą do lekarza prowadzącego leczenie. Portal ani osoby współpracujące nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zawartych w portalu.

Zadzwoń i umów się na wizytę!

Aleje Jerozolimskie 42 lok. 68
00-024 Warszawa

516 063 575 | marta.lula@coio.pl